8. 5. 2014.

Coca Cola obnavlja fudbalski teren u Prijepolju


Cilj kampanje je da se omoguće bolji uslovi za igru mladima i svim ljubiteljima fudbala širom Srbije, ali i da se plasiranjem priča sa malih sportskih terena promovišu nezaboravni doživljaji koji nastaju za vreme igre i njen duh koji podstiče zajedništvo, radost i aktivan stil života. Inicijativa je započeta 2013. godine, kada je Coca-Cola donirala 45 aktivnih zona, vežbališta na otvorenom lokalnim zajednicama u Srbiji. Kako se pokazalo da je ova akcija izuzetno dobro prihvaćena širom zemlje, i da su se mnogi naši potrošači aktivno uključili, sami praveći kampanju za svoj grad ili opštinu, shvatili smo da je potreba i želja za sportskim sadržajem u lokalnim sredinama širom naše zemlje dovoljno jaka da pokrene i inspiriše. Zbog toga smo ove godine ideju o promociji aktivnog života proširili na kampanju u okviru koje će u 20 opština širom zemlje biti rekonstruisani mali fudbalski tereni za generacije budućih šampiona u Srbiji.
Tereni će biti rekonstruisani u sledećim opštinama: Aleksandrovac, Ćuprija, Knjaževac, Kraljevo, Niš, Prijepolje, Trstenik, Vranje Kovačica, Novi Bečej, Sremska Mitrovica, Subotica, Kula, Smederevo, Zemun, Bačko Gradište, Rakovica, Senta, Šabac i Požarevac.

Нема коментара:

Постави коментар