12. 1. 2013.

Nova pesma Atka Kahrovića - IZNOVA


Mladi talentovani pevač Atko Kahrović,član „Valentino Rekordsa“, svakim danom osvaja srca brojne publike od koje dobija sve veću podršku.

Nedavno je snimio novu pesmu "Iznova" gde se okušao i kao kantautor-tekst i melodiju za tu pesmu je sam napisao.Aranžman je uradio Senad Senči i Alem,a sve lepo upakovano u studiju Amadeus Production u Sarajevu.
Pesma je promovisana u Novogodišnjem programu na televiziji OTV Valentino.Atko je dobio pohvale od svojih kolega Šekiba Mujanovića i Kimi sa kojima je nastupio u novogodišnjoj noći na televiziji OTV Valentino.

"Drago mi je što sam bio u grupi sa Šekibom Mujanovićem i Kimi. Svidjaju mi se njihove pesme pa mi je još draže što sam od njih i dobio pohvale,svakako da to prija svakom pevaču,to je vrednije od bilo čega.Šekiba sam znao samo sa televizije,medjutim upoznali smo se na BH Oskaru u Tuzli,gde mi je dao korisne savete oko pesama,a sada me i pohvalio.Rekao je da mu se svidja fazon koji ja pevam što mi je bilo posebno drago": rekao je Atko.
"Zadovoljan sam svojom pesmom "Iznova" kao i prethodnom "Svedok",tako da mi sad ostaje da osvajam sve što mogu.Dobijam pohvale sa svih krajeva sveta što mi je negde i vrednije od svega.To je dokaz da se nisam borio uzalud sve ove godine": kroz osmeh nam je rekao Atko.


Atko nam je takodje rekao da se nada novoj nagradi na sledećem BH Oskaru.
Na nama je da ga podržimo i  da uživamo u njegovim pesmama.


Нема коментара:

Постави коментар