6. 11. 2013.

Lutka progovorio: "Ljajić me je terao na kriminal"

dfe8e02dc563bfa93fec0913631ebbcb_L
Jedan od nekadašnjih najvjernijih političkih saputnika i finansijera Rasima Ljajića Bahrija Beganović – Lutka javno je progovorio na lokalnoj prijepoljskoj TV Enigma o razlozima razilaženja sa Rasimom Ljaijćem.“Moj bivši predsjednik Rasim Ljajić je čovjek koji me je nagovarao na kriminal i od mene tražio nemoguće stvari sa čime ja nisam mogao da se složim” započinje svoj intervju Beganović.
“Nagovarao me je na kriminal, pogotovu prema Stranci Demokratske Akcije Sandžaka. Tražio je od mene da bacam molotovljeve koktele na svoje kamione i da za to optuzujem SDA” – nastavlja Beganović i dodaje da ga je Ljajić nagovarao i da kupuje odbornike SDA.
“Te stvari su prevršile svaku mjeru i ovo su samo neki od razloga zbog kojih sam napustio SDP”, između ostalog rekao je Beganović i poručio odbornicima SDP-a da je Ljajić najveći bošnjački izdajnik i da će tek vidjeti ko je Rasim Ljajić.
(Brodarevo.net)

Нема коментара:

Постави коментар