10. 10. 2013.

ATKO KAHROVIĆ: "Muharemu Serbezovskom sam dokazao da nisam balavac"

Pored Serbezovskog, ovaj mladi pevač najavljuje saradnju sa Peđom Medenicom



Atko Kahrović, iako relativno mlad pevač ima već 16 godina radnog staža. Kaze da je prošao sve što se treba proći da bi ispekao zanat i stao rame uz rame sa kolegama koji imaju i mnogo više iskustva što se estrade tiče. Na estradnu scenu ga je dovela pesma "Svedok" koju je snimio pre oko dve godine u izdanju Valentino Rekordsa i sa kojom je osvojio nagradu ''Otkriće godine'' na BH Oskaru 2012. godine u Tuzli.

Posle toga je izdao još jedan singl pod nazivom "Iznova" i trenutno sprema nove pesme. Na nastupima izvodi pesme iz skoro svih žanrova tako da često dobija pohvale kako od publike tako i od starijih i iskusnijih kolega.

Atko nam otkriva da ga je oduševila pohvala Muharema Serbezovskog čije ime je zasigurno upisano u samom vrhu naše scene.

- Trenutno tragam za dobrim pesmama, pa sam na preporuku direktora OTV "Valentino" Dragana Veselčića napravio kontakt sa čovekom o kome sam ono kao dečak maštao. Znam za njegove pesme i da je veliki umetnik pretpostavljao sam da je i veliki gospodin u što sam se uverio kao gost u njegovom domu u Sarajevu. Oduševio sam se kako me čovek dočekao. Imao sam osećaj da se s njim znam ceo vek ali ni jednog trenutka nisam odstupio od dužnog poštovanja koje prema tom čoveku osećam. U jednom momentu je uzeo gitaru i počeo da peva neke pesme koje je napravio u skorije vreme za neke pevače i ja sam tek tada video koja je to veličina od pevača. Onda je meni rekao: "Hajde otpevaj neku pesmu da te čujem malo". Bez imalo treme sam sa zadovoljstvom otpevao jednu njegovu pesmu, posle toga me samo potapšao i rekao: ''Ti si dobar pevač. Mislio sam u početku da si neki balavac, a još mi je draže što vidim da si dobar momak! To je za mene velika čast i u jednom momentu sam pomislio da sanjam - kroz osmijeh dodaje Atko.

Pored Serbezovskog, ovaj mladi pevač najavljuje saradnju sa Peđom Medenicom, a nama ostaje da uskoro poslušamo pesme u koje nimalo ne sumnjamo da će biti hit kako u BiH tako i u Srbiji i regionu.

Izvor:expressmag.ba

Нема коментара:

Постави коментар