Državna komisija će odlučiti da li će autoput do Crne Gore, najvažnija investicija u istoriji Srbije, ići preko Požege i Sjenice ili Zlatibora i Prijepolja.On je rekao da je izbor deonice i političko pitanje koje vlada mora da reši pošto je preko Sjenice kraće i jeftinije, ali je potrebno rešiti problem zimskog održavanja, zbog niskih temperatura i velikih smetova na Peštaru, dok trasa preko Zlatibora povezuje mesta u kojima živi veliki broj ljudi.
Ilić je potvrdio da je Kina iskazala veliko interesovanje za učešće u izgradnji tog puta, ali i naveo da će u tom poslu i domaća industrija moći da očekuje deo kolača.
"Ja sam bio u poseti Kini, sreo sam se sa njihovim političkim vrhom i bankarima i oni imaju zaista jak interes da uđu u taj posao. Svi znaju da je put isplativ, naročito preko naplate putarine, a posebno ovaj deo koji je sada u fazi izrade, do Ljiga", kazao je Ilić.
On je najavio da će pored koridora 11, jedan od prioritetnih projekata biti i izgradnja punog prstena obilaznice oko Beograda
"Mislim da bi sada trebalo da 'napadnemo' celu obilaznicu, most kod Borče, most na Vinči koji će odvući saobraćaj za Banat i Pančevo sa Koridora 10, a ubaciti istovremeno saobraćaj za Koridor 11 preko Rakovice", kazao je Ilić.
On je izrazio očekivanje da ovi projekti mogu da budu završeni za vreme njegovog mandata.
Нема коментара:
Постави коментар