14. 2. 2015.

Prijepoljac primio 589. penziju

Miloš Lučić iz Prijepolja primio je 589. penziju, što ga čini rekorderom medju oko 8.000 prijepoljskih penzionera.
Foto: Tanjug
Foto: Tanjug
"Ja sam status penzionera dobio 1. januara 1966. godine, sa punim radnim stažom. Kao policajac imao sam zakonom predvidjene beneficije a nešto radnog staža sam preneo i iz one stare Jugoslavije. Radio sam, naime, godinu i po kao činovnik u nekadašnjoj župskoj opštini čija je administracija bila smeštena u kući moga oca Lazara", kazao je Lučić.
Kako je objasnio, kao pripadnik prve posleratne generacije policajaca on je vrlo brzo napredovao u službi i najveći deo radnog staža je proveo kao komandir stanice narodne milicije.

"U penziju sam, međutim, otišao kao policijski pozornik. Nije po sredi nikakva greška u službi, već mi je dojadilo stalno seljakanje kao komandira stanice. Imao sam već troje dece i teško je bilo pokretati celu porodicu zarad službe. Molba da pređem u pozornike mi je prihvaćena i do penzije sam radio kao 'obični' policajac u 
Prijepolju"
, naveo je on.

Prema njegovim rečima, kao dvadesetogodišnjak stupio je u partizansku vojsku NOB, četiri puta je ranjavan, a poslednjih desetak godina je i predsednik lokalnog odbora Saveza udruženja boraca narodnooslobodilačkog rata.

On je do prošle godine bio najstariji aktivni vozač u opštini Prijepolje.

Sa 92 godine "predao se" zato jer je njegov "fića", kako je rekao, bio toliko izraubovan da se nije mogla uraditi adekvatna popravka zbog nedostatka rezervnih delova.

"Tako sam ja odlučio da zajedno sa 'fićom' odem 'u staro gvožđe', kazao je Lučić.

Kako je objasnio, svaku noć pre spavanja odradi seriju sklekova, a već u ranim satima narednog dana, uz jednu čašicu ljute rakije i kašiku domaćeg meda, kreće u redovni pešački "krug" oko Prijepolja.

Нема коментара:

Постави коментар