11. 2. 2015.

Orašac očišćen, u Kamenoj Gori samo glavni put

 Brojna sela na području Prijepolja zavejana su proteklih dana usled obilnih snežnih padavina.
Prijepoljska sela pod snegom, foto - GZS

Visina snega u pojedinim područjima prelazi i pola metra, pa su mnoga domaćinstva i zaseoci odsečeni od sveta.

Nail Bjelak sam je tokom jučerašnjeg dana očistio puteve u Mesnoj zajednici Orašac. “Radio sam sa svojim sredstvima do ponoći, jer ima bolesnih i starih, a deca moraju u školu. Opština mi je pomogla i donirala 50 000 dinara, što mi mnogo znači”, kazao je on za GZS.
Poznato turističko odredište, Kamena Gora, našla se pod snežnim pokrivačem od 60 centimetara, ali je osposobljen samo glavni put do centra sela, dok su zaseoci i dalje zavejani i nedostupni.
Bio sam kod predsednika opštine Prijepolje, koji je rekao da će biti opredeljeno gorivo u vrednosti od 50 000 dinara, a da mi moramo da obezbedimo traktore. Veoma smo zahvalni na tome, ali za sada imamo proceduralnih teškoća oko preuzimanja nafte. Zato ćemo tek sutra početi sa raščišćavanjem pravaca ka groblju zbog zadušnica i onih koji vode ka staračkim domaćinstvima”, naveo je u izjavi za GZS predsednik MZ Kamena Gora, Živko Kijanović.


Glas zapadne Srbije

Нема коментара:

Постави коментар