31. 1. 2015.

„Pinkova“ zvezda, Mlađen Tošović ostao zarobljen u snegu!

Mladen Tošović, jedan od takmičara popularnog takmičenja „Pinkove zvezde“, preživeo je pravi pakao kada je ostao zaglavljen u automobilu pod lavinom snega.

Mladen Tošović i Milan Kalinić
Mladen Tošović i Milan Kalinić
Naime, Tošović se vraćao sa nastupa svojoj kući u Prijepolje i pored toga što ga je granični policajac upozorio da na putu postoje lavine, odroni i smetovi, on je nastavio da vozi, a onda je usledio haos.

- Toliko sam bio umoran i želeo sam da što pre dođem kući, pa sam nastavio put, a kolege su me, naravno, pratile ne znajući šta mi je policajac rekao. Probijao sam smetove i manje lavine, oni su me pratili sve do trenutka kada sam se zabio u ogromnu lavinu.
Međutim, ona je bila ogromna, iza nje se ništa nije videlo. Ostao sam zaglavljen tako da nisam mogao ni nazad ni napred, niti da otvorim vrata. Prozor zaleđen, jedva sam do pola uspeo da ga otvorim. Kolegama sam rekao da se vrate nazad do graničnog prelaza i potraže pomoć, ali nisu hteli da me ostave samog. Uspeli su da pronađu signal desetinu metara unazad i pozvali su policiju. Posle 45 minuta u daljini sam video žuto rotirajuće svetlo, napokon policija, kamion i bager - kaže mladi pevač, kojeg ćete imati priliku večeras da gledate na Televiziji „Pink“.

Нема коментара:

Постави коментар