5. 11. 2013.

Pušica: Poziv sam čekao čitavog života

Nisam očekivao poziv selektora. Presrećan sam. Nadam se da ću opravdati poverenje i dokazati da Matić nije pogrešio što me je stavio na spisak, kaže debitant Miljan Pušica

Sreća je lepa samo dok se čeka. Možda još više kad se dočeka... Zadovoljstvu Miljana Pušice nema kraja. Ovaj bek Vojvodine našao se na spisku selektora Vladana Matića. Zasluženo, s obzirom na činjenicu da je za kratko vreme postao jedan od nosilaca igre našeg šampiona.
 Nisam očekivao poziv selektora. Presrećan sam, razume se. Nadam se da ću opravdati poverenje i dokazati da Matić nije pogrešio što me je stavio na spisak - kaže Pušica.

Mnogi su se pitali otkud Pušica na spisku...

- Bili smo zajedno u Doboju, na TV turniru šampiona, ja kao igrač Vojvodine, a Matić kao trener Pivovarne Laško. Gledao je utakmice, ali pričaćemo o tome čime sam zaslužio da se našem u reprezentaciji.

Dok je nosio dres Zvezde uglavnom je igrao samo u odbrani. U poslednjih šest-sedam meseci, u Vojvodini, Pušica se ističe i u napadu.
MOŽEMO SA ZAGREBOMDanas. U SEHA ligi, Vojvodina dočekuje Zagreb. Meč počinje u 19.30 sati.
- Zagreb je godinama među 10 najboljih klubova u Evropi. Ima dosta mladih igrača, 1992, 1994. godište. To je neki parametar i za nas, da vidimo gde smo mi mladi igrači u odnosu na njih. Očekujem dobru utakmicu, imali smo pauzu dve nedelje, dobro smo se spremili. Možemo da igramo ravnopravno sa njima. Očekujem pobedu - jasan je Pušica.

- U Zvezdi sam bio među mlađim igračima, radio sam ono što mi se kaže, morao sam da se borimz za ono što mi se kaže, za svaki minut. U Vojvodini mi je trener Rnić ukazao priliku da napredujem i kao napadač. Dobio sam šansu i u tom segmentu. Ide na bolje i nadam se da će u budućnosti da bude još bolje.

Ranije juniorski, sada seniorski reprezentativac Srbije.

- Prirodan sled. Čitav život hteo da budem u seniorskoj reprezentaciji Srbije. Postepeno idem ka zvezdama. Ubeđen sam da ću opravdati poziv.

Imaće priliku Pušica da bude u društvu igrača kojima se Evropa divi. Tu su kapiten Momir Ilić, Marko Vujin, Darko Stanić...

- Bio sam i pre na okupljanjima sa našim najboljim rukometašima, kada sam kod tadašnjeg selektora Vukovića bio u B selekciji Srbiji. Uzbuđen sam što ću uskoro da budem deo ove najkvalitetnije priče. Gledao sam Momira Ilića u Kilu. Presrećan sam što ću da budem sa njim, Vujinom, Prodanovićem i ostalima u društvu.

Reprezentacija Srbije je mahom nepromenjena u odnosu na nekoliko poslednjih godina, s tim što šansu sve više dobijaju neki mlađi igrači, posebno iz Super lige.

- Nema nekih većih promena. Istina, sada izostaje Toskić, ali tu je ona ekipa sa Olimpijskih igara i Svetskog prvenstva. Tu je i i nekoliko nas novih, koji treba da se dokažemo. Ovaj tim može dosta da uradi. To sam mislio i u prošlosti. Ova Srbija ima ekipu za velike domete.

Pravi spoje je spoj iskustva i mladosti...

- To se i u prošlosti pokazalo kao dobitna kombinacija. Tim isusnijim iigračima treba nova energija. Tu smo Pešić i ja, golman Kocić je nov, ali on ima isustvo. Stiže neka nova snaga. Znam da ćemo dati neku novu energiju.

U nedelji EHF praktično počinju pripreme za Evropsko prvenstvo u Danskoj.

- Čitav život sanjam da budem sa reprezentacijom na velikom takmičenjeu. Vidim sebe u Danskoj. Daću sve od sebe, ali videćemo kako će sve da se odvija - ističe Miljan Pušica

Нема коментара:

Постави коментар